Jakie usługi proponuję?
Oferta
Indywidualne podejście i dobre relacje z Klientem to podstawa.
Co mogę Ci zaoferować?
Pierwszym krokiem by zaistnieć w sieci jest określenie Twoich potrzeb. Nie zawsze wymagana jest strona / sklep, ale zawsze pozytywnie wpłynie to na postrzeganie Twojej firmy przez Klientów. Ułatwi to również przekazanie Twojej oferty w sposób prosty, zrozumiały i klarowny każdemu kto trafi na Twoją stronę.
Tworzę zarówno strony typu landing-page (wszystkie informacje na 1 zakładce) jak i typowe strony wizytówki – gdzie Firmy prezentują swoją ofertę od A-Z na kilku / kilkunastu zakładkach.
A jakie są przykładowe zalety posiadania własnej strony www?
Globalna Widoczność
Posiadanie własnej strony umożliwia firmie dotarcie do klientów na całym świecie, zwiększając zasięg i potencjalne zyski.
Wiarygodność i Profesjonalizm
Strona internetowa buduje wiarygodność firmy, sprawiając, że wydaje się bardziej profesjonalna i godna zaufania w oczach potencjalnych Klientów.
Skuteczna Komunikacja
Strony internetowe ułatwiają dwukierunkową komunikację z Klientami, umożliwiając informowanie o nowościach, promocjach i zbieranie opinii.
Wzrost Sprzedaży i Konwersji
Dobrej jakości strona internetowa z odpowiednim copywritingiem może znacząco zwiększyć konwersje i sprzedaż w Twojej firmie.
Od sklepów nastawionych na konkretny produkty / kilka produktów, aż po duże portale sprzedażowe oferujące setki, a nawet tysiące rzeczy w swojej ofercie. Określimy dokładnie Twoje potrzeby względem sklepu i wdrożymy odpowiednie rozwiązania na stronie zwiększające sprzedaż.
A jakie są przykładowe zalety posiadania własnego sklepu internetowego?
Globalna Dostępność
Sklep internetowy umożliwia firmie dotarcie do Klientów na całym świecie, oferując produkty bez ograniczeń geograficznych.
24/7 Dostępność Usług
Dzięki sklepowi internetowemu firma może obsługiwać klientów o każdej porze dnia i nocy, co zwiększa elastyczność i dostępność usług.
Efektywność Kosztowa
Posiadanie sklepu internetowego jest tańsze niż wynajem lokalu i utrzymanie kilku / kilkunastu pracowników.
Łatwa Analiza Danych
Dzięki sklepom internetowym firma może łatwo zbierać i analizować dane dotyczące zachowań Klientów, co umożliwia lepsze dopasowanie oferty do potrzeb rynku.
Dzięki odpowiednio przygotowanej i prowadzonej Wizytówce Google szczególnie lokalne Firmy mogą znaleźć dziesiątki nowych Klientów każdego miesiąca.
A jakie są przykładowe zalety posiadania i optymalizacji Wizytówki Google?
Widoczność w Lokalnych Wynikach Wyszukiwania
Posiadanie odpowiednio przygotowanej wizytówki Google zwiększa widoczność firmy w wynikach lokalnych wyszukiwań, przyciągając Klientów z okolicy.
Wiarygodność i Opinie Klientów
Wizytówka firmy na Google pozwala na zbieranie recenzji i opinii Klientów, budując tym samym wiarygodność marki w oczach potencjalnych Klientów.
Zwiększenie Ruchu do Sklepu lub Strony Internetowej
Informacje o firmie na Google ułatwiają Klientom znalezienie drogi do sklepu stacjonarnego lub odwiedzenie strony internetowej, co może przekładać się na wzrost ruchu.
Integracja z Mapami Google
Integracja wizytówki z Mapami Google umożliwia Klientom łatwe znalezienie lokalizacji firmy i wyznaczenie trasy dojazdu.
Oferuję szereg usług, które realnie wpłyną na działanie i bezpieczeństwo strony po wdrożeniu na Twoim serwerze.
A jakie są przykładowe zalety skorzystania z usług posprzedażowych?
Zabezpieczenie Przed Atakami i Zagrożeniami
Regularna aktualizacja rozszerzeń oraz tworzenie kopii bezpieczeństwa chronią stronę przed potencjalnymi atakami, zapewniając bezpieczeństwo danych i integralność witryny
Ochrona Przed Błędami i Awariami
Aktualizacje eliminują błędy i niekompatybilności, co zmniejsza ryzyko awarii strony i zapewnia stabilne działanie.
Zachowanie Wydajności Strony
Aktualizacje mogą zawierać optymalizacje, które poprawiają wydajność strony, skracając czas ładowania i zwiększając satysfakcję Użytkowników.
Ochrona Przed Utratą Danych
Tworzenie regularnych kopii bezpieczeństwa minimalizuje ryzyko utraty danych w przypadku incydentu, umożliwiając szybką odbudowę strony.
Masz Pytania
FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania
Poniżej przedstawiam zbiór najczęściej zadawanych pytań przez Klientów.
Koszt stworzenia strony internetowej jest zależny od wielu elementów – m.in. ilość zakładek, co ma być na tych zakładkach, poziom zaawansowania graficznego projektu, wybrany serwer. Strony internetowe projektujemy już od 1000 zł netto. Co do kosztów stałych – raz w roku Klient powinien opłacić serwer, domenę oraz certyfikat SSL (*opcjonalnie / zalecane). Koszt domeny jest zależny od dostawcy i na ten moment waha się od ok. 80 zł nawet do 250 zł / rok. Koszt serwera natomiast zalezny jest m.in. od jego pojemności, ilości skrzynek mailowych. Usługi zapewniające odpowiedni poziom działania zaczynają się od ok. 250 zł netto/rok.
Czas tworzenia strony internetowej zależny jest od tego jak bardzo złożona ma być strona. W przypadku prostych projektów typu One Page Layout jestem w stanie wykonać stronę nawet w ciągu tygodnia (*przy założeniu, że Klient posiada własne teksty i zdjęcia).
Aktualnie wszystkie moje projekty wykonuję zgodnie z założeniem „Mobile First” – najpierw tworzę wersję na urządzenia mobilne, a dopiero potem na komputery PC. Dlaczego? Już od kilku lat większość ruchu sieciowego generowana jest właśnie przez smartfony i tablety i właśnie dlatego przy projektowaniu strony internetowej dla Klienta kładę nacisk na to, by wyświetlała się ona poprawnie na każdym urządzeniu.
Moje projekty wykonuję od podstaw. Każdy element strony dopasuję do Twoich potrzeb. Kolorystyka, czcionki, układ elementów – tutaj nie ma przypadku – każdy element musi być „na swoim miejscu”.
W mojej ofercie posiadam możliwość pełnej optymalizacji strony pod kątem SEO. Jestem w stanie dostosować stronę pod kątem odpowiednich fraz, zoptymalizować kod zgodnie z wytycznymi Google oraz znacząco przyspieszyć jej działanie. Mogę zająć się przygotowaniem pełnej kampanii reklamowej by zmaksymalizować Twoje zyski.
Oczywiście. Aktualnie zdecydowaną większość naszych projektów wykonuję przy pomocy systemu CMS WordPress, którego cechą charakterystyczną jest możliwość łatwej edycji treści i innych elementów na stronie.
Tak! WordPress charakteryzuje się możliwością instalacji tzw. wtyczek (rozszerzeń) pozwalających niemal dowolnie rozbudować funkcjonalność Twojej strony. Systemy płatności / systemy wysyłkowe (kurierskie) / systemy fakturowania i wiele innych, a to wszystko w jednym miejscu.
Tak! Zawsze zalecam korzystanie z certyfikatu SSL, który odpowiada za szyfrowanie danych między stroną, a użytkownikiem. Ponadto system WordPress jest na bieżąco aktualizowany co minimalizuje pojawienie się luk bezpieczeństwa.
Po zakończeniu projektu wysyłam do Klienta film instruktażowy pokazujący w jaki sposób może korzystać z panelu administratora strony. Ponadto gdyby pojawiły się problemy z działaniem strony pomogę zlokalizować źródło problemu. W ofercie posiadam również cykliczne aktualizacje i kopie bezpieczeństwa strony.
Tak. WordPress jako system zarządzania treścią charakteryzuje się dużą elastycznością i możliwością rozbudowy strony w każdym momencie. Jeżeli będzie taka potrzeba chętnie się tym zajmę.